ستاره تنها

میان بن بست کوچه ها :*

 من آنم !

کودکی خسته و تنه

          غلتیده در تلی از خاک

           نه یارای گریه دارم نه فریاد .

من آنم

محروم مانده ز لطف مادر

            دستانم لبریز از مرگ

            خونم آغشته به گرمای خاک .

من آنم !

کودکی رها

              اشک چشمانم غلتیده در خون

              خون پدر در اندامم .

من آنم !

کودکی تنها

             کودکی خسته بر سنگلاخ زمان

             پریشان ز حادثه روزدگار

             دستانم سرد 

            _سرد سرد _

            اندوهم آکنده از بیداد .

من آنم !

کودکی خفته در باد

            گم گشته در نبض زمان

            صدایی پیچیده در گوش خاک ,

            کویر در سینه دارم

            آشنای دیرینه این دیارم .

من آنم !

کودکی آواره در لزره اندام زمین

              بیهوده در جستجوی مادر

              محزون در نیستی پدر

من آنم !

رنجیده از قهر زمان

             گم شده در پیکر خاک

             فلک را به خشم گرفته در چشمان ,

             آهم , به فردای بی آفتاب

من آنم !

کودکی خسته و تنها

          گیسوان پریشان مادر در دستم

          نگاه سبز پدر در چشمانم

          آرمیده بر بستر خاک

آری !

 من آنم !

  کودکی ...

                 میان بن بست کوچه ها !!!


 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در 26 / 9 / 1391برچسب:,ساعتتوسط جوانه | |